wtorek, 25 grudnia 2012

Merry Christmas everyone.

Wesołych świąt moi kochani. Miałam dać zdjęcia, ale nie zgrałam ich na kompuer. Uwielbiam Boże Narodzenie. W tym roku było nas aż 12 osób i siedzieliśmy do 1.30 w nocy. Było cudownie. W te święta toważyszmu mi książka "Piosenki dla Pauli" Blue Jeans. Na razie jestem w połowie ale zaczęłam ją wczoraj wieczorem. Czytał ktoś? Jak wrażenia? Ja uwielbiam zagłębiać się w różnie historie, szczególnie wyciskacze łez. To czas kiedy mogę zapomniećo codzinnych troskach, przeciwnościach. Czytanie wydaje się czymś nudnym, ale jak się zacznie to ciężko przestć. Uwierzcie. To jak uciekanie do świata marzeń i bycie głównymi bohaterami. Naprawdę niesamowite uczucie. Książek przeczytałam naprawdę wiele. Ale chciałabym czytać coraz to nowsze. Dlatego jak znacie jakieś ciekawe (najlepiej romanse ;)) to piszcie. Może kiedyś zdobię tu listę tych, które najbardziej mi przypadły do gustu. :)

1 komentarz:

  1. Hejka fajny blog, przeczytałam, że chcesz znaleźć swój styl, dlatego możesz wchodzić na mojego bloga oraz zadawać mi pytania, a ja chętnie odpowiem. Wiem, że już wchodziłaś, ale wejśc nie zaszkodzi ;) Wesołego sylwestra i dobrego nowego roku . http://stylmodaaa.blogspot.com/ blog

    OdpowiedzUsuń